Item type |
紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) |
公開日 |
2015-03-16 |
タイトル |
|
|
タイトル |
教職課程における「教職に関する科目」と「教科に関する科目」の連携 ―中学校社会科歴史分野「蒙古襲来」を事例として― |
タイトル |
|
|
タイトル |
A Study of Cooperation between “the Subjects concerning Teaching Profession” And “the Subjects concerning the Specific Field of Profession” in a Teacher-Training Course ― Based upon “the Mongolian Invasions” in History Textbooks of Social Studies in Junior High Schools ― |
|
言語 |
en |
言語 |
|
|
言語 |
jpn |
資源タイプ |
|
|
資源タイプ識別子 |
http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 |
|
資源タイプ |
departmental bulletin paper |
著者 |
佐藤, 由美
田中, 信司
Sato, Yumi
Tanaka, Shinji
|
書誌情報 |
埼玉工業大学人間社会学部紀要
en : Bulletin of the Faculty of Human and Social Studies, Saitama Institute of Technology
号 13,
p. 9-21,
発行日 2015-03-01
|
出版者 |
|
|
出版者 |
埼玉工業大学出版会 |
ISSN |
|
|
収録物識別子タイプ |
ISSN |
|
収録物識別子 |
13481916 |
書誌レコードID |
|
|
収録物識別子タイプ |
NCID |
|
収録物識別子 |
AA11889019 |