WEKO3
アイテム
教職課程科目「教育原理」と「教職論」における主体的・対話的な深い学びの模索
https://sit.repo.nii.ac.jp/records/160
https://sit.repo.nii.ac.jp/records/160d81cc8dc-6c69-44bf-a729-8104e90f1fad
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2018-04-20 | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | 教職課程科目「教育原理」と「教職論」における主体的・対話的な深い学びの模索 | |||||||||||||||||
タイトル | ||||||||||||||||||
タイトル | A groping for a proactive and interactive deep learning in the Teacher-Training Course of "Principles of Education" and "Theory of teaching profession" | |||||||||||||||||
言語 | en | |||||||||||||||||
言語 | ||||||||||||||||||
言語 | jpn | |||||||||||||||||
資源タイプ | ||||||||||||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||||||||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||||||||||||
著者 |
佐藤, 由美
× 佐藤, 由美
× 小川, 毅
× OGAWA, Takeshi
|
|||||||||||||||||
書誌情報 |
埼玉工業大学人間社会学部紀要 en : Bulletin of the faculty of human and social studies 号 16, p. 11-22, 発行日 2018-03-01 |
|||||||||||||||||
出版者 | ||||||||||||||||||
出版者 | 埼玉工業大学出版会 | |||||||||||||||||
ISSN | ||||||||||||||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||||||||||||||
収録物識別子 | 13481916 |